SuhanPost @ Youtube

WEBSITE UNDER CONSTRUCTION

WEBSITE UNDER CONSTRUCTION

29 July 2011

JOHAN ARIF a.k.a Botak kekal sebagai Hero dalam CINTA ELYSA









salam to all... dapat new info pasal Johan Arif a.k.a 'Botak' yang aritu datang casting utk watak hero dalam drama bersiri Lestary CINTA ELYSA, tidak dapat berlakon utk watak itu atas sebab komitmen dengan kontrak lain... so skrg Suhan Movies masih dalam pencarian pelakon lelaki lain yang ssuai utk watak hero ni...


Shahz Jaszle calon paling sesuai pilihan editor pun ada komitmen lain... Aeron Aziz lak umrah... Adiputra pun umrah... fahrin matang sangat utk hero remaja... so kita nantikan update dari Suhan Movies ye siapa yang bakal menggalas watak yang susah dicari ni... hehehe... susah2 sgt saiful apek je la... hehehe :)


Akhirnya tadi sumber dari Suhan Movies bgtaw yang Johan Arif a.k.a Botak sudah sign kontrak dengan Suhan Movies bg memegang watak Hero dalam Cinta Elysa... mcm mana boleh terjadi, kami belum 'korek' dari sumber.. nnt akan di update dlm komen entry ni ye... :)


di sini kami sertakan sekali sinopsis pengenalan cerita untuk drama CINTA ELYSA yang bakal diterbitkan untuk slot Lestary TV3 akan datang.


"CINTA ELYSA mengisahkan dilema seorang pemuda, Aril yang terpaksa menggalas tanggungjawab menjaga ibu saudara yang membencinya dan sepupu-sepupu yang memusuhinya.


Kerana anak-anak lelakinya masih kecil, sebelum bapa saudaranya Jasman meninggal dunia, Jasman mahu dia menjaga seorang anak gadis dan dua anak lelakinya sehingga mereka tamat pengajian masing-masing.


Dalam dilema dirinya yang juga dianggap pemuda bermasalah, dia cuba mengikut amanat itu. Ibu saudaranya yang membencinya menjadi penghalang, bagaimanapun cintanya dalam diam pada sepupunya Elysa mengikat kuat hatinya di rumah itu. Ketika dia dihalau pergi dari rumah oleh ibu saudaranya, dia nkad membawa Elysa lari bersamanya. Dia kembali menjalani kehidupan sebagai samseng, demi kehidupannya dan menyara Elysa tetapi ditegur Elysa yang mahu Aril mencari rezeki halal deminya dan Aril menerima teguran itu dan beralih berusaha mencari rezeki yang halal demi insan yang dicintainya..."




anynews pasal casting akan diupdate nanti... :)




***  copyright  www.suhanpost.com  ::   admin@suhanpost.com

1 comment:

Unknown said...

adooiii.. tanda tanya sungguh eh siapakah hero nya ni... Beto kushairy tak sesuai kah??? :p

siapa yg budak AF tu.. Kifly ke?