SuhanPost @ Youtube

WEBSITE UNDER CONSTRUCTION

WEBSITE UNDER CONSTRUCTION

21 July 2011

Slot Lestari TV3 13 Episod berjudul CINTA ELISA

UPDATE : Suhan Movies skali lagi akan menyerikan slot Lestary TV3 setelah drama Asmara dan Asmara 2 yang mendapat sambutan yang sangat menggalakkan oleh penonton. Kali ini Suhan Movies akan menerbitkan sebuah drama 13 episod berjudul CINTA ELISA.

TV3 telah request Shahz Jaszle dan Fasha Sandha untuk bergabungan sebagai hero dan heroin untuk dipropose oleh Suhan Movies. Melalui sumber dari Suhan Movies, Fasha Sandha telah dapat diconfirmkan untuk menjadi heroin manakala Shahz Jaszle masih dalam pertimbangan berikutan jadual pengambaran beliau yang begitu padat.

Jadi insyaallah menjelang 25hb Julai 2011 ni akan bermula pengambaran jika tiada aral yang menghalang jadual. Dan insyaallah kami akan informkan siapa yang bakal memegang watak hero sekiranya sudah mendapat confirmation dari sumber.

any news akan diupdate di sini dan di laman facebook kami Drama Suhan Movies


<actual poster in progress>


poster yang diupload ni poster in advance... belum ada kena mengena dengan CINTA ELISA yang bakal ditayang... nnt kalau dah dapat confirmation main cast baru akan declare sebagai poster rasmi... :)

*** UPDATE : Shahz Jaszle tak jadi berlakon untuk drama CINTA ELISA ni dah tadi telah selesai casting watak hero untuk drama ni... post baru sebentar lagi pasal casting td ye... nantikan... :)



***  copyright  www.suhanpost.com  ::   admin@suhanpost.com

No comments: