SuhanPost @ Youtube

WEBSITE UNDER CONSTRUCTION

WEBSITE UNDER CONSTRUCTION

01 October 2011

Snapshot CINTA ELYSA episod 4

Salam... 
seperti yang dijanjikan... snapshot dan sinopsis ringkas untuk episod 4 yang bakal ditayang Selasa 4/10/11 9.00malam di TV3

sinopsis ringkas :

Elysa diculik dan ditempatkan di sebuah rumah usang oleh sekumpulan remaja. Aril yang diberitahu yang Elysa diculik pada mulanya tidak percaya dan ingat mak Elysa yang suruh orang-orangnya ambil Elysa sebab tak suka Elysa balik dengannya.

Dalam perjalanan pulang, Aril ternampak Yasmin bermesra-mesra dengan Rashid. Yasmin risau kegiatannya akan terbongkar manakala Rashid menuduh Aril diupah oleh Jasman untuk mengintip Yasmin. 

Aril dituduh oleh Yasmin sengaja menculik Elysa dan Jasman percaya pada mulanya. Elysa dipulangkan dengan amaran dan alami kecederaan. terus dihantar ke hospital. Dapat dilihat betapa menyesal Aril dan betapa ambil berat Aril pada Elysa. 

Siapakah yang menculik Elysa? Apakah yang diperlakukan kepada Elysa oleh penculik-penculik itu? Apakah tindakan Yasmin untuk menutup kegiatan gelapnya dari dibongkar oleh Aril kepada Jasman? Apa lagi tragedi2 yang terjadi dalam episod 4? nantikan Cinta Elysa episod 4, SELASA 4 Oktober 2011 9malam di TV3...
















copyright  www.suhanpost.com  ::  admin@suhanpost.com

1 comment:

Wan said...

tak sabaq menunggu