SuhanPost @ Youtube

WEBSITE UNDER CONSTRUCTION

WEBSITE UNDER CONSTRUCTION

20 September 2011

Cinta Elysa episod 2 di TV3

Salam,


seperti dijanjikan sinopsis ringkas episod 2 CINTA ELYSA yang akan ditayangkan malam ni, SELASA 9.00malam di TV3...






Aril yang dah lama menunggu di luar pagar telah disapa oleh Jasman. Aril menjelaskan keadaan sebenar dan kenapa dia datang berjumpa dengan Jasman, bapa saudaranya. Jasman dengan berbesar hati mempelawa Aril ke rumahnya. Tindakan Jasman tidak disenangi oleh Elysa dan adik-adiknya.


Aril pada awal perkenalan agak kurang ajar percakapannya dengan Jasman tetapi akur setelah ditegur oleh Jasman. Yasmin juga tidak menyenangi kehadiran Aril di rumah itu setelah mengetahui Aril adalah anak saudara Jasman yang selama ini diketahuinya sebagai samseng di kampung. Dia sentiasa bersangka buruk terhadap Aril. 


Dalam episod ini, beberapa insiden telah terjadi yang akan membuatkan Aril dan Elysa bertengkar dan bertekak. ada juga insiden yang akan membuatkan Elysa sedih dan meracau dan Aril dimarah teruk oleh Yasmin. Yasmin turut halau Aril keluar dari rumah itu.


Apakah insiden-insiden yang terjadi? mengapakah Elysa sedih dan meracau? adakah disebabkan Aril? apakah yang Yasmin marahkan sangat dengan Aril? Apakah kesudahan Aril dihalau keluar dari rumah itu? nantikan Episod 2 malam esok untuk mengetahuinya.













PROMO TV3 - CINTA ELYSA episod 2


saksikan CINTA ELYSA episod 2, Selasa 20 September 2011, 9.00 malam di TV3...


copyright  www.suhanpost.com  ::  admin@suhanpost.com

No comments: