SuhanPost @ Youtube

WEBSITE UNDER CONSTRUCTION

WEBSITE UNDER CONSTRUCTION

11 September 2011

CINTA ELYSA akan mula keudara SELASA 13 September 2011...

Salam semua... seperti dijanji, sebelum tayangan untuk episod Cinta Elysa, kami akan muatkan sedikit sinopsis ringkas mengenai episod yang akan ditayangkan... Cinta Elysa akan mula keudara di TV3, Selasa 13/09/2011 pukul 9.00 malam... dan akan terus ditayangkan selama 13 minggu setiap SELASA 9.00 malam di TV3... jadi jangan ketinggalan menyaksikan setiap episod... :)


Sinopsis ringkas untuk Episod 1.


Biasa la, episod 1 merupakan episod pengenalan watak2... Aril (Johan As'ari) bersama dua kawan kampungnya Sani (Adam Shah) dan Joey (Talha Harith) terlibat dalam kegiatan jahat seperti mencuri, menyamun dan meragut untuk menyara hidup.  Johan dituduh merogol gadis kampung oleh orang kampung menyebabkan Makciknya yang selama ni menyaranya menyuruh keluar dari kampung itu bagi mengelak terus dituduh yang bukan-bukan.


Elysa (Fasha Sanda) pula sedih berdepan dengan masalah keluarga apabila ibunya Yasmin (Zila Bakarin) berlaku curang dibelakang ayahnya Jasman (Dato' Jalalludin Hassan) tanpa disyaki oleh Jasman. 


apa yang dilakukan oleh Elysa dalam usaha untuk pulihkan masalah keluarganya? adakah Aril setuju untuk keluar dari kampungnya dan mulakan hidup baru? nantikan episod 1 Cinta Elysa SELASA 13/09/2011 TV3 9malam... 


sedikit snapshot buat tatapan untuk Episod 1




















copyright  www.suhanpost.com  ::  admin@suhanpost.com



No comments: